شهیدان خالقی پور

شهیدان خالقی پور

بجهت حفظ منزلت شهدا حتی المکان از هرگونه ابراز تمایل به شخص و گروه خاص خودداری.و تنها شرحی مختصر از خاطرات شهیدان خالقی پور و اعلام اخبار مربوط به بازماندگان ایشان و دغدغه های آنان پرداخته است.
شهیدان خالقی پور

شهیدان خالقی پور

بجهت حفظ منزلت شهدا حتی المکان از هرگونه ابراز تمایل به شخص و گروه خاص خودداری.و تنها شرحی مختصر از خاطرات شهیدان خالقی پور و اعلام اخبار مربوط به بازماندگان ایشان و دغدغه های آنان پرداخته است.

رییس جمهور دیدار با خانواده شهیدان خالقی پور مبادا چلو کباب بخو

    دیدار رییس جمهور احمدی نژاد

 با خانواده شهیدان خالقی پور محرم  ۱۳۸۶ 

   

 

مبادا چلو کباب بخوری وگریه هم بکنی  

درایام جوانی دوستی داشتم تازه استخدام شده بود ایشان تعریف می کرد

زمانی که اولین حقوق خود را گرفتم تنها بودم٫ در راه خانه کبابی خریدم تا در منزل

تناول کنم اما در راه به  فقیری برخورد کردم که به من گفت: قدری غذا به من بده

تا بخورم و نمیرم. من هم که نمیخواستم عیشم منقص شود به وی چیزی

ندادم و آمدم منزل و کباب را تنهایی خوردم اما هی می خوردم هی گریه کردم .

" هی می خوردم هی گریه کردم "

البته رییس جمهور که نمی تواند کباب بخورد من میدانم آنقدر فشار کار و

  و استرس رییس جمهور بالاست که غذای سبکتر از این را هم  نمی تواند راحت

بخورد .منظورم دور و بریهاست . 

 انشاءا... فیلم این گفتگو  در آینده روی سایت  قرار خواهد گرفت . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد