شهیدان خالقی پور

شهیدان خالقی پور

بجهت حفظ منزلت شهدا حتی المکان از هرگونه ابراز تمایل به شخص و گروه خاص خودداری.و تنها شرحی مختصر از خاطرات شهیدان خالقی پور و اعلام اخبار مربوط به بازماندگان ایشان و دغدغه های آنان پرداخته است.
شهیدان خالقی پور

شهیدان خالقی پور

بجهت حفظ منزلت شهدا حتی المکان از هرگونه ابراز تمایل به شخص و گروه خاص خودداری.و تنها شرحی مختصر از خاطرات شهیدان خالقی پور و اعلام اخبار مربوط به بازماندگان ایشان و دغدغه های آنان پرداخته است.

پیامهای تسلیت درگذشت پدر شهیدان خالقی پور


دکتر روحانی درگذشت پدر شهیدان خالقی پور را تسلیت گفت


رییس جمهوری در پیامی درگذشت مرحوم حاج محمود خالقی پور، پدر سه شهید والامقام را تسلیت گفت و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و همجواری با ارواح مطهر فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت کرد.به گزارش پایگاه اطلاع راسنی دولت ،متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحوم حاج محمود خالقی پور، اسوه صبر، ایثار و استقامت و پدر شهیدان والامقام رسول، داود و علیرضا خالقی پور، موجب تألم و تأثر خاطر شد.
به یقین یاد و آموزه فداکاری های آن انسان وارسته که علاوه بر تقدیم فرزندان غیورش به انقلاب و میهن، خود نیز از رزمندگان و جانبازان پاکباز دوران دفاع مقدس بود؛ در تاریخ پر افتخار ایران اسلامی درخشان و ماندگار خواهد بود. اینجانب این مصیبت را به خانواده محترم ایشان و عموم ملت شهیدپرور ایران تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحوم، رحمت واسعه الهی و همجواری با ارواح مطهر فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران  
  کد خبر : 281312    زمان مخابره : ۱۳۹۵/۴/۱۵ ساعت ۱۷ : ۷

به گزارش دولت بهار به نقل از مهر مردم، دکتر احمدی نژاد با صدور پیامی ، در گذشت پدر شهیدان خالقی پور را تسلیت گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
قامت استوار مردی از تبار ابراهیمان پس از عمری پر از برکت، مجاهدت و ایثار ، بر دوش جمع کثیری از مومنان و موحدان تشییع شد و روح بی قرار مردی مومن و طالب ارزشهای الهی در جوار رحمت حق به آرامش رسید.حاج محمود خالقی پور ، پدر شهیدان بزرگوار داوود ، رسول و علیرضا ، سرانجام پس از تحمل دوران سخت بیماری ، به لقاء الله پیوست تا فرزندان شهیدش در بهشت برین خدا ، میزبان پدر خویش باشند.حاج محمود خالقی پور و همسر وفادار و مهربانش، درزندگی با برکت و درس آموز خود ، به نمادی از صبر و متانت و خدمت دلسوزانه به نیازمندان و بندگان خدا و پافشاری بر ارزشهای الهی تبدیل شدند. وجود شریف و پرمهر و محبت امثال آنان ، گواه روشنی بر استمرار جریان لطف و رحمت الهی بر ملت ایران و جامعه بشری بوده است .اینجانب فقدان آن مرحوم را به همسر مکرمه و فرزندان گرامی ایشان و سایر بازماندگان تسلیت می گویم و از خداوند منان علو درجات آن عزیز و صبر و عزت بیش از پیش بازماندگان را مسالت می کنم .


                                                                                                                                   محمود احمدی نژاد

حجت الاسلام شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه ومعاون رییس جمهور دربنیاد شهید درگذشت پدر شهیدان خالقی پور را تسلیت گفت

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون خانواده محترم شهیدان گران‌قدر خالقی پور

سلام علیکم

مرحوم «حاج محمود خالقی پور» پدر شهیدان سرافراز «داود، رسول و علیرضا» سبک‌بال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت. به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم. پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه‌های خویش گذشت تا روح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی‌مان باشد.ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفرکرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسئلت می‌نمایم. انشاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و هم‌جوار خواهد گردید.

                                                                                                                سید محمدعلی شهیدی

پیام تسلیت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان در پی درگذشت پدر شهیدان خالقی پور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان زنجان، در پی در گذشت حاج محمود خالقی پور پدر سه شهید دفاع مقدس، بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان پیام تسلیتی به خانواده آن مرحوم صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
️انالله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهیدان گرانقدر خالقی پور
مرحوم «حاج محمود خالقی پور» پدر شهیدان سرافراز «داود، رسول و علیرضا» که از دیار پایتخت شور و شعور حسینی بودند سبکبال پرگشود و به سوی معبود خود شتافت. ما دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور زنجان به روح این سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می فرستیم. پدری که خالصانه و برای رضایت حضرت حق از عزیزترین سرمایه های خویش گذشت تا روح قدسی آن طائران ملکوت، حافظ و پاسدار نظام و میهن اسلامی مان باشد.ضمن عرض تسلیت و همدردی با شما خانواده محترم، از خداوند متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نماییم. ان شاء الله روح بلند آن مرحوم در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار خواهد گردید. سیج دانشجویی دانشگاه پیام نور زنجان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد