شهیدان خالقی پور

شهیدان خالقی پور

بجهت حفظ منزلت شهدا حتی المکان از هرگونه ابراز تمایل به شخص و گروه خاص خودداری.و تنها شرحی مختصر از خاطرات شهیدان خالقی پور و اعلام اخبار مربوط به بازماندگان ایشان و دغدغه های آنان پرداخته است.
شهیدان خالقی پور

شهیدان خالقی پور

بجهت حفظ منزلت شهدا حتی المکان از هرگونه ابراز تمایل به شخص و گروه خاص خودداری.و تنها شرحی مختصر از خاطرات شهیدان خالقی پور و اعلام اخبار مربوط به بازماندگان ایشان و دغدغه های آنان پرداخته است.

رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه با حضور درمنزل شهیدان خالقی‌پور، 

با مادر و دیگر اعضای خانواده این شهیدان دیدار و گفتگو کرد. 

رئیسی در این دیدار که با حضور اعضای خانواده شهیدان داوود، رسول و  علیرضا خالقی‌پور و امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، خانواده و به‌ویژه مادران و پدران شهدا را پرچم‌های برافراشته فرهنگ ایثار و شهادت و چشم و چراغ هر شهر و دیاری توصیف کرد . 

آقای قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رئیس بنیاد شهید: گواهی می دهم مادر و پدر بزرگوار شهیدان خالقی پور با اینکه خانه ای کوچک در نازی آباد دارندو مهمانان زیادی دارند تاکنون هیچ امکاناتی از بنیادنگرفته اند و در مقابل التماس ما دربرقراری حقوقی اندک استقامت ورزیده  و نپذیرفته اند.ان شاالله همه ما قدر دان و سپاسگزار باشیم !

اما مسٔولانه ترین فرماشات را مادر شهیدان خالقی پور ایراد فرمودن ایشان با اشاره به فعالیت‌های خود در ترویج  فرهنگ ایثار،عنوان نمودٰ در دیدارها و سخنرانی های خودم در مدارس و دانشگاهها همواره خطاب بخودم می گویم من چگونه عمل کردم که الان اوضاع فرهنگی مملکت و امید جوانانمان اینگونه است ؟ من چگونه رفتار کرده ام من وظیفه خود را چگونه انجام داده ام که الان نتیجه اش اینگونه دور از انتظار شده است .


رئیسی تصریح کرد: خانواده شهدا در امتحان خود برای دفاع از اسلام و انقلاب نمره قبولی گرفته و مایه افتخار همه ما و همه دوران‌ها هستند و امروز نوبت ماست که تلاش کنیم از ثمرات و برکات خون شهدا پاسداری و صیانت کنیم !

:حاج خانم برامون بگید کلا این ملاقات چطور بود؟ مادر شهیدان : خوب بود جو صمیمی داشت بچه ها حرفها و پیشنهاد و انتقادشون رو راحت مطرح کردن  ایشان هم بدقت گوش کردن !

:می گویند از این ملاقاتها و دیدارها برای شما زیاد اتفاق می افته ؟ مادر شهیدان : بله واقعا هم اتفاق است ! چند دقیقه قبل از آمدنشان خبر می دهند که مهمان دارید‍! 

عوضش خیلی بخرج نمی افتید : مادر شهیدان : خرج مال بعدش است بقدری بعدش برایمون مهمون با عریضه میاد که نگوٰ  منم دوستانم رو برای رسیدگی و رفع مشکلات مردم که بیشتر مالیه صدا  می کنم . 

رییس جمهورهای دیگه چطور ؟ میایند عکس هاشون رو می گیرند و می روند یه خاطره از آقای روحانی بگم بخندی : آخر دیداربه عواملشان گفتند دیر شده سریع باید برویم کار داریم ! همون موقع یکی از عکاسهای همراهٰ گفت آقای روحانی عکسهای دوربین من خراب شد ! باورتون میشه یک ربع دیگه ایستادند و همه فیگورهاشون رو  مجددا تکرار کردند!

ما شاگرد مکتب حاج آقا خالقی پور هستیم تربیت بچه ها رو مدیون ایشان هستم از هیچ کس هیچ چشم داشتی نداشت و همیشه می گفت ما مدیون این مکتب و ملت هستیم  و هنوز دینمان را ادا نکردیم و بدهکار این ملت هستیم ٰ مهمان روی سر ما جا داره و در این خانه همیشه باز هست ان شاالله  .